Panasz, reklamáció kezelése

Amennyiben a vásárlással kapcsolatban észrevétele, problémája van, kérjük a megoldás érdekében először keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon (+36 20 9518159), vagy Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.-ben.


Panasszal élhet:
Békés Vármegyei Kormányhivatal Békéscsabai Járási Hivatal Műszaki Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 5600 Békéscsaba, József A. u. 2-4.
Postacím: 5601 Békéscsaba, Pf: 284.
Telefonszám: +36 66 546 150, +36 66 546 151
E-Mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.


Békéltető testület:
Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület
5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefon: +36 66 324976
Fax: +36 66 324976

Bírósági eljárás.
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi 130. törvény rendelkezései szerint.

 A Számprog Kft. mindenben együttműködik a Békéltető testülettel.

 

Továbbá rendelkezésre áll az

Az online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság online vitarendezési platformján keresztül is élhet vásárlási panaszával.

Az online vitarendezési platform használatáról

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek.

Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Az online vitarendezési platform weboldalának eléréséhez kattintson.

 

Az online vitarendezési platform weboldalának elérhetősége: Link