Ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll minden kérdésben, munkaidőben telefonon vagy e-mailben.

06-20/9518-159
Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.

A rendelés/vásárlás menete a következő

Ön regisztráció és  bejelentkezés nélkül böngészhet az oldal termékei között.

  1. A hooplacomputer.hu elektronikus kereskedelmi szolgáltatásait, regisztráció után egyedi jelszóval vehetők igénybe. A jelszó azonosítja a Megrendelőt, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést a Megrendelő tette. A megrendelést számítógépes rendszerünk rögzíti, arról azonnali visszaigazolást küld. A Megrendelő teljes felelősséget vállal a jelszó kezeléséért, azt harmadik fél részére nem ismerteti. A Számprog Kft. nem vállal felelősséget azon károkért, amelyek a jelszó illetéktelen használatával keletkeztek akár a Megrendelőnél, akár harmadik személlyel szemben.
  2. A webáruházban a rendelési folyamat első lépése egy regisztráció, melyhez élő telefonszámot és e-mail címet is kérünk. Regisztráció után az email címére érkező linkre kattintva aktiválhatja felhasználói fiókját.
  3. Megrendeléseket fogadunk e-mailben és telefonon is.
  4. A regisztrációt követően a webáruházban kiválasztott terméket a „Kosár” ikonra kattintva a kosárba tesszük. Egy felugró ablak jelzi, hogy a kiválasztott termék belekerült a virtuális kosárba.
  5. A termékek feletti "kosár" menüpontban folyamatosan ellenőrizheti a megrendelésének változásait. Itt láthatja a kosár teljes tartalmát is.
  6. Amennyiben mindent kiválasztott, ugyanerre a kosár menüpontra kell kattintania és választania kell, hogy megrendelést vagy árajánlatot szeretne leadni. Itt még változtathat a mennyiségeken. A program a változásokat azonnal számolja és mutatja.
  7. Kiválasztás után a "tovább" gombra kattintva léphet tovább. Még itt is változtathat a megrendelt mennyiségeken.
  8. Ezután ki kell választani a fizetés és az áruátvétel módját is, amit az Önnek leginkább megfelelőre rákattintva megteheti.
  9. Egyéb információkat a megjegyzés rovatban adhat nekünk.
  10. Innen még további módosításokra visszaléphet. FONTOS! A szállítási díjak menüpontban ellenőrizheti, hogy megrendelésének mennyi lesz a szállítási költsége. Ezt rendszerünk nem adja hozzá a megrendeléséhez. A szállítási díj összege a kinyomtatott számlán fog megjelenni!
  11. Amennyiben minden rendben van, kattintson az „Elküld” gombra, ezzel elküldte részünkre a megrendelését, amelyről automatikus visszaigazoló emailt küldünk.
  12. A megrendelés elküldésével a hooplacomputer.hu vásárlójává válik.
  13. A megrendelés ügyfélszolgálatunk online visszaigazolása után tekinthető véglegesnek.

 


Ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll minden kérdésben, munkaidőben telefonon vagy e-mailben.



06-20/9518-159
Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.

Távszerződés

A szerződés tárgya a hooplacomputer.hu -n található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével és annak a Számprog Kft. e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Számprog Kft. (adatok lent részletezve) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:
A Szállító köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Számprog Kft. nem iktatja.

 

Ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll minden kérdésben, munkaidőben telefonon vagy e-mailben.

06-20/9518-159
Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.

A Hooplacomputer weboldalon kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül (2-4 nap), vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.

Az onlinebolt.hooplacomputer.hu webáruházon keresztül forgalmazott termékekre a 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az itt leírt feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Bizonyos termékekre a jótállási idő eltérhet (hosszabb), azt a termék adatlapján külön feltüntetjük.

Jótállási jegy

  • Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, vagy - annak hiányában - az eredeti számlával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg.

  • Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni.

  • A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vevő részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Számprog Kft. vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A jótállás időtartama alatt a Számprog Kft. köteles helytállni a hibás teljesítésért, és csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A Vevő köteles a hibát a hiba felfedezése után haladéktalanul közölni a Számprog Kft.-vel. Jótállás alapján a Vevő - választása szerint- az alábbi igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Számprog Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Számprog Kft. költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll minden kérdésben, munkaidőben telefonon vagy e-mailben.
06-20/9518-159

Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.

 

E pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban "Vevő").

Panasz, reklamáció kezelése

Amennyiben a vásárlással kapcsolatban észrevétele, problémája van, kérjük a megoldás érdekében először keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon (+36 20 9518159), vagy Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.-ben.


Panasszal élhet:
Békés Vármegyei Kormányhivatal Békéscsabai Járási Hivatal Műszaki Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 5600 Békéscsaba, József A. u. 2-4.
Postacím: 5601 Békéscsaba, Pf: 284.
Telefonszám: +36 66 546 150, +36 66 546 151
E-Mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.


Békéltető testület:
Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület
5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefon: +36 66 324976
Fax: +36 66 324976

Bírósági eljárás.
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi 130. törvény rendelkezései szerint.

 A Számprog Kft. mindenben együttműködik a Békéltető testülettel.

 

Továbbá rendelkezésre áll az

Az online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság online vitarendezési platformján keresztül is élhet vásárlási panaszával.

Az online vitarendezési platform használatáról

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek.

Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Az online vitarendezési platform weboldalának eléréséhez kattintson.

 

Az online vitarendezési platform weboldalának elérhetősége: Link